Alla inlägg under maj 2012

Av Kim Nevala - 10 maj 2012 19:33

Nu när jag har fått en ny komois gör jag ett försök igen. :-) Har nu köpt en surfplatta vilket jag hoppas på ska ge mig blogglusten tillbaka.Har ju inte haft dator hemma på länge och det tar ju ett sekel att skriva på telefon.Ikväll ska jag, sandra och wania ha riktig tjejkväll. Det betyder att vi ska ha spakväll med lite gott och lite gott för huden. :-) Min hud kommer ju att älska mig efter den härnkvällen, just nu är den så hemsk som den kan bli.Nej dax att gör plikten som kallar. Se ya soon.

Av Kim Nevala - 10 maj 2012 19:33

Nu när jag har fått en ny komois gör jag ett försök igen. :-) Har nu köpt en surfplatta vilket jag hoppas på ska ge mig blogglusten tillbaka.Har ju inte haft dator hemma på länge och det tar ju ett sekel att skriva på telefon.Ikväll ska jag, sandra och wania ha riktig tjejkväll. Det betyder att vi ska ha spakväll med lite gott och lite gott för huden. :-) Min hud kommer ju att älska mig efter den härnkvällen, just nu är den så hemsk som den kan bli.Nej dax att gör plikten som kallar. Se ya soon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards