Alla inlägg under december 2010

Av Kim Nevala - 23 december 2010 13:24

God Jul alla läsare!


Nu kommer jag nog inte att blogga så mycket tror ja under julen! O efter jul då åker vi till Östersund så blir nog inte så mycke  då heller.


Så God Jul och Gott nytt år!!!!


  


Av Kim Nevala - 20 december 2010 17:41

... Undrar om min kära son förstod vad han gjorde idag när han gjorde paketet.

Det tror inte jag! Vi har försökt bearbeta honom hela hösten att han ska försöka sluta med nappen till jul. På dagis går det jätte bra att somna utan napp. Så nu ska vi ta bort den hemma med, det är bara när han ska sova för kvällen som han vill ha den! Hittar han en på dagen så säger han att det är Wanias


Så idag slog jag in paket o då sprang han iväg och hämtade napparna och gjorde ett paket alldeles själv. Hjälpte honom med tejpen bara! Så söt, undrar om han kommer kunna sova i natt! Hoppas han minns att han gjort paket av dom!


Bara att inse att min Prins börjar bli stor!!!!!


  

Av Kim Nevala - 20 december 2010 17:39

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?

Det handlar om trafikutbyte. Om du kollar på en medlems sida får du poäng som sedan konverteras till garanterade besökare till din egen hemsida.

Förklaring:

Vi kör med något som kallas 3:2 ratio. När du kollar på en hemsida från en av våra medlemmar, så får du 2 poäng, när du har 3 poäng så kommer din hemsida visas för en av våra medlemmar. Tipsar du också dina vänner om denna tjänst så får du gratis besökare från dina vänners surfande.

Just nu får du:

100 gratis poäng när du registrerar dig.
100 gratis poäng varje gång en av dina vänner ansluter sig.
10% på vad dina värvade vänner tjänar in.


Klicka på denna länk så blir jag er sponsor.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kimsan103

Av Kim Nevala - 19 december 2010 11:49

Söndag var det ja! Vilka tråkiga dagar det är.

Igår fick jag inte allt för mycket gjort. Hade lika tråkigt igår som jag har idag!

Förhoppningsvis kan jag idag trycka på ON-knappen på diskmaskinen. :) Gud så jag längtar tills jag får boa in mig hemma igen. Fast känner jag mig själv rätt kommer jag att vara mycket hemma hos mamma ändå! Hon kommer nog tycka att det är jätte tråkigt att vi flyttar hem men ändå skönt.


Nej nu ska jag ta o hjälpa min kära mor lite och städa!


HA en bra dag gott folk!

Av Kim Nevala - 18 december 2010 23:18

Jag börjar se ljuset i tunneln!!!!!


Nu är det inte mycket kvar hemma innan badrummet är funktionellt... Idag har pappa och A hållt på och satt upp nya rör i badrummet. Jag fick äran att slå på vattnet. O det kom massor. Var lite rädd för att det kanske skulle ha fryst nu när man inte har använt det! Men icke det kom så fint så! Så i morgon kommer det förmodligen komma vatten även i köket.... Sen är det bara all städ kvar.  O det är inte bara lite. I dag har jag i alla fall fyllt en sopsäck med skit.

Skulle kunna kasta det mesta där hemma nu, har ju inte saknat det på ett halvår.


Nej nu ska jag ta o krypa ner i sängen så jag orkar med det jag just har nämnt här ovan! Ska försöka komma ihåg kameran med så jag kan knäppa lite kort och kasta upp här.


Natti natti!

Av Kim Nevala - 14 december 2010 23:45

DITT LIV:
Vad heter du? –
Kim
I mellannamn då? – Sabina Maria

Vart bor du? - Andersbo

Trivs du där? – Yes
Brukar du läsa horoskop? – det händer

Har du körkort? – Ja det har jag 

Äger du några converseskor? – Nej det gör jag inte kommer nog aldrig att göra.

Favoritdjur? – Hundar ska den nog vara i så fall!

Vad spenderar du dina pengar på? – Barnen

Senaste konserten? – Om musikal räknas som det så var det We will rock you
Festar du? -  Yes, då kan jag vara Kim

Cider, vin eller öl? - Grogg

Brukar du bli för full? – Nej det händer inte allt för ofta nu på äldre dar! :)Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? –  Ja, men det ska ju finnas recept.

Bläck eller blyerts? - Bläck

Mc donald's eller burger king? – MC Donalds

Är du allergisk mot något? – Nej, eller kanske laktos och tomater

Äger du ett busskort? -  Nej

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? –  Grön OM jag dricker...

Vad åt du till frukost? – Smörgås och Oboy

Hur ser du ut idag? – Idag kör vi "mysmunk"

Nästa mål i ditt liv? – Få allt klart hemma i huset

Vad såg du senast på tv? – Ja du just nu går överlevnad

Hur svarar du i mobilen? – A, hej det är Kim

Vem ringde du senast? - Anderes

Vad sa den du ringde? – Muttrade bara att lastbilen var trasig

Antal timmar sömn inatt? – 9

Sov du ensam? - Ja i min säng i alla fall.

Vad innehåller din favoritnattmacka? – Ost och Kaviar

SENASTE PERSONEN SOM

Såg dig gråta: Jill, Sandra och Anders

Fick dig att gråta: Anders

Du delade en drink med: Elin...
Du gick på bio med: Anders

Du gick på stan med: Anne- Marie

Skällde på dig: Det minns jag inte! (snäll flicka)

Skickade ett e-mail till dig: En person som vann en auktion

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -
Ja många gånger.

Bråkat med ditt husdjur? - Mmm

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – Nej jag tror inte det

Tar du droger? - NEJ!

Dricker du? – Ja dagligen, dock inte alkohol varenda dag! :)

Vem är din bästa vän? - Jag har många bästa vänner.

Vad är du mest rädd för? – Är nog inte rädd för så mycket tror ja

Vilka kläder sover du i? - Ingenting

Vart vill du gifta dig? –  Skulle jag mot förmodan nångång gifta mig ska det vara i Las Vegas eller på en strand nånstans

Vad hatar du verkligen? - Det är mycket det.

Har du varit kär? - Jajjemen

Har du ett jobb? - Nej men hoppas på att ha det när min föräldra ledighet är slut.

Gillar du att ha folk omkring dig? – Älskar't.

Är du ett hälsofreak? – Nej men hoppas på att bli! :D

Är du ensam nu? – Nej

Några piercings/tatueringar? - En tatoo på underarmen och en på halsen

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? –

Vill du gifta dig? - Nej, behöver inte ha på papper att jag är ihop med nån.

Vill du ha barn? – Har ju redan två.

FAVORIT:
Rum i huset? -
Köket

Typ av musik? – Allt och inget

Månad? - Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA:
Gråtit? -
Nej

Köpt någonting? – Ja

Varit sjuk? – Nej

Sagt "jag älskar dig"? – yes
Träffat nån ny person? -Nope

Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja


SENASTE:
Låt du hörde:
Minns inte

Film du såg: Bad Things

Mat du åt: Hamburgare

Människa du slog: Det minns jag inte. Man ska inte slåss.

Senaste stora bussresesan: Måste ha vart nån skolresa i skolan ller nå! :)

Senaste långa telefonsamtal: Har det dagligen

Senaste dusch: Idag

Av Kim Nevala - 12 december 2010 20:40

  

Detta var då det BÄSTA jag har vart på!!!! Vilken musikal! Dom som missat den tycker jag synd om!!! Massa bra musik och bra handling och även en liten kärlekshistoria inbakad..... Så nu har jag fått mer smak på musikaler. Förhoppningsvis vill mina kära vänner gå på en musikal som heter Leva livet....


Nog om det. Det vart en kanon helg med god mat och mysigt sällskap!

Av Kim Nevala - 8 december 2010 23:11

Nu har bästa frisören gått lös på håret mitt. O jag är super nöjd med resultatet!!! Här har vi det!!


  

(titta inte så noga på övriga bilden vettja) :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards